top of page
  • Writer's pictureARKCC

ARKCC COUNSELLING | Kaunseling Psikologi Profesional Kuala Lumpur

ARKCC COUNSELLING; menyediakan perkhidmatan kesihatan mental yang berkualiti tinggi untuk individu, pasangan dan keluarga


Adakah anda bergelut dengan masalah yang berkaitan dengan trauma, penderitaan dan kesedihan, ketagihan, kegelisahan atau sedang mengalami perubahan hidup yang besar? Ini mungkin masanya anda memerlukan bantuan profesional yang bertauliah untuk menghadapi cabaran-cabaran dalam hidup. Kami di sini sedia menyokong pemulihan dan penerokaan diri anda.



Sekiranya anda ingin mengubah kehidupan anda, terokai saluran kerjaya baru, dapatkan lebih banyak wawasan diri, cari jalan keluar baru dalam krisis, mempunyai pengetahuan diri yang lebih mendalam mengenai keperibadian dan pilihan anda, dan mempunyai pemahaman yang lebih mendalam mengenai keperibadian dan pilihan anda Sekiranya anda mempunyai pemahaman yang mendalam mengenai perkara-perkara yang berkaitan, atau hanya ingin mempunyai pemahaman yang lebih mendalam mengenai identiti anda dan orang yang anda mahukan, sila hubungi kami segera!



Pusat kami terletak di Plaza Arkadia, Desa ParkCity, Kuala Lumpur. Komuniti sekitarnya termasuk Sentul, Jinjang, Kepong, Bandar Menjalara, Bandar Sri Damansara, Segambut dan Mont Kiara. Ia boleh dicapai dengan mudah melalui lebuh raya LDP dan DUKE, hanya 20 minit dari pusat bandar Kuala Lumpur.




Untuk maklumat lebih lanjut mengenai perkhidmatan kaunseling dan psikoterapi kami, sila hubungi kami dengan segera:



Call / WhatsApp: +6011 1122 1932

E-mel: enquiry.arkcc@gmail.com







#kaunseling #psikologi #kualalumpur #desaparkcity #arkcc

6 views0 comments
bottom of page